Процедура встановлення на гарантію

1. У Вас є видаткова накладна або квитанція про оплату за котел;
2. Якщо гарантійний талон пропечатаний печаткою «сервісного центру».
.
Після того, як Ви змонтуєте котел, Вам потрібно звернутися до представника компанії SWaG у Вашій області.
.
Представник має виїхати до Вас і прийняти котел на гарантію, пояснити та навчити Вас правильно користуватися котлом та налаштувати котел. Також представник має поставити печатку в гарантійному талоні.
.
Якщо котел буде підключений за рекомендованою схемою підключення, яка є в інструкції до котла, то гарантія на котел буде складати 3 роки, якщо схема монтажу буде принципово неправильною, то гарантія буде складати тільки 1 рік.
.
Процедура встановлення котла на гарантію є безкоштовною, але потрібно компенсувати транспортні витрати.
.
Процедура встановлення котла на гарантію не включає в себе пусконалагоджувальні роботи.
.
Окрім того, якщо Ваш котел буде змонтовано неправильно, але Ви захочете мати гарантію на котел не 1-н, а 5-ь років, тобто перепідключити його, то повторний та кожний наступний виїзд буде для Вас коштувати 300грн. + транспортні витрати.


Пусконалагоджувальні роботи паливної є платними.

Вартість пусконаладки складає 800грн. + транспортні витрати.

Зверніть увагу:

  • Правильно налаштована система може збільшити тривалість горіння котла на одному завантажені навіть на 50% часу.
  • Також правильна пусконаладка системи дозволяє додатково економити до  300% палива.

Пусконалагоджувальні роботи можливі тільки в тому випадку, якщо котел змонтований правильно, в іншому випадку немає змісту налаштовувати систему, яка початково зроблена неправильно.

garant